کولر گازی استوک بانه 

کولر گازی یک دستگاه الکترو مکانیکی می باشد که از طریق ظاهر آن نمی توان سالم بودن آن را تشخیص داد، بنابرین اگر قصد خرید کولر گازی دست دوم را دارید این مقاله را تا انتها دنبال کنید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا راحت تر  موقع خرید این مدل کولر تصمیم گیری نمایید.

چطور کولر گازی دست دوم را بخریم؟

از هر جایی نمی توان کولر گازی دست دوم را تهیه نمود. برای مثال ممکن است از سایت دیوار یا شیپور یا از طریق یکی از دوستان و از طریق وب سایت های که از این قبیل وسایل را می فروشند تصمیم به خرید داشته باشید باید قبل از خرید از طریق مختلفی مطمئن شوید که دستگاه سالم می باشد و از هرگونه خرابی احتمالی به دور باشد.
قبل از خرید ، فروشنده باید یک سری اطلاعات مانند مدت زمان استفاده شده از دستگاه ،سال تولید و مدت زمان گارانتی و دیگر مشخصات دستگاه را به شما بدهد و قبل از خرید بهتر است دستگاه را به یک متخصص نشان دهید و سالم بودن دستگاه را تایید نماید. کولر گازی وسیله ای است که در شرایط متفاوت عکس العمل های متفاوتی دارد پس باید به همان لحظه اول که دستگاه را روشن نمودید اکتفا نکنید و برای کم کردن هزینه های حمل ونقل بهتر است از همان شهر و نزدیکی خود کولرگازی را تهیه نمایید.