سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخلوط کن سیلور کرست

مخلوط کن سیلور کرست - مخلوط کن ویژن جدید با 8 سرعت و 4 برنامه از پیش تنظیم شده ارائه می شود، سرعت های مختلف به شما امکان می دهد مواد غذایی با سختی های مختلف را پردازش کنید. شما می توانید شخصاً اسموتی خوشمزه، غذای کودک خانگی خود، سوپ داغ، حتی آجیل را به کره تبدیل کنید.
قدرتمند و کارایی بالا - سرعت تا 32000 دور در دقیقه، 2800 وات و 6 تیغه در فولاد ضد زنگ. راندمان برش بالا، غذا را می توان به طور کامل در چند ثانیه له کرد و میزان پارگی دیواره سلولی آن تا 90 درصد یا بیشتر است، که می تواند استخراج مواد مغذی و ویتامین ها را از غذاها به حداکثر برساند، بهترین مخلوط کن برای پخت و پز برای سالمندان و کودکان است.
حرفه ای ترین اسموتی ساز - ساخته شده از مواد با کیفیت بالا که می توانند برای کارهای چالش برانگیزتر مورد استفاده قرار گیرند. موتور قوی 2.25، کوزه منحصر به فرد بدون BPA، تیغه های فولادی ضد زنگ 3 لایه و کنترل های الکترونیکی مکمل یکدیگر هستند. که می تواند هر چیزی را که به سمت آن پرتاب کنید به راحتی خرد کند
آسان برای استفاده و تمیز کردن - کنترل پنل شفاف انتخاب حالت مورد نیاز را برای شما آسان می کند. شیشه ها و تیغه های تریتان برای تمیز کردن آسان قابل جدا شدن هستند، با یک قطره صابون ظرفشویی و آب گرم، مخلوط کن می تواند خود را در 1 دقیقه تمیز کند.